Wednesday 1 August 2012

1 august

Astazi este o zi importanta in viata mea, pentru ca se implinesc 6 ani de cand sunt impreuna cu sotul meu! Pe 1 august 2006, intr-o camaruta mica de pe bulevardul Regina Elisabeta din Bucuresti, lua nastere o tumultoasa poveste de dragoste! L-am cunoscut pe Tavi la Balul Absolventului, la hotel Marriot. Amandoi am urmat Colegiul National Spiru Haret din Bucuresti. El era tipul golanului clasic, cu masina parcata in curtea liceului, iar eu eram provinciala venita in clasa a 11-a din Pitesti, ca sa imi urmez visurile marete la Capitala. Nu prea dadeam nici eu pe la scoala. Cum visam la o cariera de cantareata, ma duceam frecvent la toate festivalurile de muzica usoara din tara. Pe langa acestea, aveam diferite spectacole, plecari in diferite orase pe care nici numele nu-l pot pronunta, totul din dorinta de a ma face remarcata!
Si revenind la camaruta de langa Cinema Festival, acela a fost locul unde in noaptea de 1 august 2006, am stiut sau am simtit ca Tavi este cel harazit mie. Intr-o noapte mi-a povestit un singur episod din viata lui care m-a facut sa vad dincolo de alura de golan superficial pe care se chinuia s-o etaleze in curtea scolii. Desi intamplarile precedente acestei seri ar fi contrariat toul, pot spune ca am pariat totul pe o carte si i-am acordat tot creditul. Spre fericirea mea, intuitia feminina nu m-a inselat:) Si uite-ne acum, casatoriti de 3 ani si cu o fetita de in varsta de 2 ani, Zaraza-Sofia! Nimeni nu s-ar fi gandit ca noi doi ramanem impreuna, daramite sa ne casatorim sau sa facem un copil. In fine, uite ca anii au trecut...6 la numar, si uite-ne tot impreuna, traind aventura vietii noastre...azi la Paris...maine..cine stie unde:) Despre aventurile mele cu Tavi in acesti 6 ani, sunt multe de povestit, insa toate la timpul lor. Asta a fost asa ca sa rememorez noaptea desainuirilor..asa cum imi place mie s-o numesc:)

Acum, sa vorbim despre primulpunct din Lista...si anume...SLABITUL!!!
Astazi am reusit sa ma tin de program, si avand in vedere ca oricum nu citeste nimeni acest blog, nu am de ce sa ma mint singura, asa ca pot spune pe onoarea mea 5 desi e pusa de multi la indoiala) ca tot ceea ce voi relata va fi purul adevar!

So, Day 1...

Nu am mancat dulciuri, am baut Cola, Nu am mancat dupa ora 7, si am si alergat! Pe langa asta, am mancat decat o felie si jumatate de paine ceea ce e foarte bine, zic eu...si am baut muuuuulta apa! Ah, si am inceput si programul "De dat cu crema anticelulitica"

Ce am mancat?

Mic dejun

Un mar
dupa 20 min, un iaurt cu fructe 0% grasimi, 0% zahar adaugat

Pranz

Supa de pui cu o jumatate de galusca mica
Peste pane cu legume la cuptor ( fara cartof)

Seara

O felie paine prajita cu pate de campagne si cativa castraveciori murati
O jumatate felie paine cu putina branza

Desert

Pepene galben

Si cam asta a fost tot!!! Stiu, pane-ul ala nu prea era indicat si nici painea seara, poate nici branza...dar nu ma vad vreo super-woman cu vreo suer ambitie ca sa fac totul din prima! Important e ca nu am pus gura pe dulce, pe cola, pe alcool, si am mancat putina paine! si am baut multa apa, cred ca am baut peste 1,5 l, ceea ce pentru e muulta...incet o sa ajung la 2 l, sunt sigura!

Acum, somn, un somn bun si linistit arde pana la 500 calorii, so....

SOMN USOR!!!



P.S. La mine e ora 23:22...cred ca e o ora buna pentru somn...











No comments:

Post a Comment