Thursday 2 August 2012

Madame de Pompadour

De 3 zile citesc Marchiza de Pompadour de Michel Zevaco! O poveste incantatore pe care as recomanda-o cu caldura daca as stii ca cineva citeste acest blog! Romanele clasice, de dragoste, in special, ma dau pe spate! Daca mai sunt si de epoca, atunci cu atat mai bine! Daca actiunea e plasata in Paris, atunci, da-mi o carte si uita de mine! Marchiza de Pompadour e romanul care intruneste tot ce caut la un roman care-mi incalzeste sufletul in dupa-amiezele cand o adorm pe Zaraza! De 3 zile, vad numai palate si cavaleri, si baluri si Versailles...oh, ce minunatie de epoca...dar, bineinteles, departe de a fi perfecta! Nu cred ca a existat si nici nu o sa existe vreodata societatea perfecta...am ajuns la concluzia ca totul in viata functioneaza prin compensare...vorba aceea...Dumnezeu ia dintr-o parte, dar da in alta...asa ca...sa ai TOTUL, nu cred ca e posibil...De exemplu, sa fii si destept, si frumsos si bogat si ...fericit! Cred ca e imposibil! Daca cineva a ajuns la concluzia asta, atunci eu...ma inclin..desi ma indoiesc puternic.
Eu, de exemplu...imi cercetez cu atentie toate periaodele din viata mea...Si de aici o sa urmeze un sir lung de mici istorioare pe care timp de 1 an de zile o sa incerc sa le leg intr-o frumoasa, sau cel putin cronologica poveste!

Dar asta, de maine incolo:)

Acum, sa facem bilantul zilei de astazi...

Mic dejun
Suc de portocale
2 felii de pepene galben

Pranz
Tarta cu carne si legume si cornichoni

Cina- ora 17 de fapt
Tarta-aceeasi tarta, bineinteles

Ora 18
Pepene galben

Am baut destul de multa apa, dar parca nu indeajuns...iar la ora 20 am facut o gafa, dar nu prea mare...am luat o gura, dar efectiv o gurita mica dintr-un piept de pui la gratar cu o lingurita, dar lingurita, pe bune dintr-un piuré de cartof cu dovlecel si morcov! Dar o lingurita, jur!

...si bineinteles, am alergat..mi-am facut exercitiile, a fost ok... si sunt foarte mandra ca am rezistat unor doua mari tentatii...OREO inveliti in ciocolata cu lapte si pain aux raisins!!! hmmm yamyy! Nu stiu daca as avea voie maine dimineata la micul dejun sa mananc acel pain aux raisins!!! Dar mai bine nu, ca e dulce, si am zis ca macar pana duminica sa nu pun dulce in gura!!!

Eh, si uite nah, cum a mai trecut o zi...si nu am cazut nici in capcana dulciurilor, nici in cea de a bea Cola, blestemata fie ea de Cola cu cine a inventat-o, ca tare buna e:))) Sambata o sa-mi permit luxul cand voi iesi cu sotul meu in oras, sa beau o cola light! macar atat!

Da, acum mi-eputin foame, parca...as manca si dulce, dar nu...o sa mai fumez o tigara...mai beau nijte apa...si ma culc!!!

Somn usor, dragii mei ,cititori fantomatici:))

No comments:

Post a Comment